Procesoptimalisatie is een essentieel onderdeel van iedere bedrijfsvoering. Door processen in kaart te brengen, te optimaliseren en te automatiseren vergroot u het rendement van uw organisatie en kunnen uw medewerkers zich focussen op zaken die er echt toe doen! Wat was het moment waarop u voor het laatst naar verbeterpunten in uw processen zocht? De software consultants en developers van SiteOnline denken graag met u mee. Wij hebben een goed beeld van de laatste trends op het gebied van softwareontwikkelingen. Deze kennis gebruiken we om u een goed beeld te geven van de mogelijkheden, waarvan uw organisatie kan profiteren!
Neem contact opVoordat we starten met de ontwikkeling van uw softwareoplossing, stellen we samen een lijst met wensen op. Op basis van uw prioriteiten verwerken we de gewenste functies in uw softwareoplossing. Tussentijds leveren we u onderdelen van het eindproduct, zodat u de mogelijkheid heeft om waar nodig bij te sturen. Als opdrachtgever bent u altijd in de lead! Bij sommige projecten is het prettig om op afstand mee te kijken, terwijl wij uw maatwerkoplossing verder uitwerken. In andere gevallen is het juist fijner om kort op het project te zitten, zodat er tussentijds aanpassingen kunnen worden doorgevoerd. Wij kiezen niet voor agile werken of de watervalmethode, maar voor een methode die past bij uw project!
Meer projectmanagementMet de ontwikkeling van een intranet zal de communicatie binnen uw organisatie voortaan soepeler verlopen. In plaats van het gebruik van verschillende communicatiekanalen, weten medewerkers voortaan precies waar ze moeten zijn! Het voorkomt dat medewerkers belangrijke informatie over het hoofd zien, niet aangeleverd krijgen of verliezen. Een intranet kan geheel naar uw wensen worden samengesteld. Denk aan de ontwikkeling van verschillende kanalen binnen uw intranet, het toekennen van verschillende rechten aan gebruikers, enzovoorts.
Meer IntranetHet automatiseren van processen gaat doorgaans gepaard met de ontwikkeling van maatwerk applicaties. Een applicatie moet naadloos aansluiten bij de wensen vanuit uw organisatie. Een te groot aantal functies maakt een applicatie onoverzichtelijk, terwijl te weinig functies ertoe leiden dat u al snel een nieuw systeem moet laten ontwikkelen. SiteOnline helpt u dit te voorkomen, door u persoonlijk te adviseren.
Lees meerEen CRM-systeem helpt u meer uit uw klantrelaties te halen. Met name voor het opzetten van doelgerichte marketingcampagnes komt een CRM-systeem goed van pas. Denk aan het versturen van een persoonlijke kortingsactie, als u vermoedt dat een consument uw dienst of product opnieuw nodig heeft. Waar u dit voorheen handmatig uit moest zoeken, doet een CRM-systeem dit automatisch voor u! Het is slechts een voorbeeld van de mogelijkheden waarvan u met een CRM-systeem profiteert.
Lees meerBij de integratie van softwareoplossingen binnen uw organisatie, kan het gebruik van zogenaamde API’s interessant zijn. Een API maakt het mogelijk om uw nieuwe systeem te koppelen aan bestaande systemen. Denk bijvoorbeeld aan een CRM- of ERP-systeem, die gekoppeld wordt aan webwinkelsoftware. Transacties in uw webwinkel worden zo automatisch ingevoerd in uw CRM- of ERP-systeem. Het bespaart u veel tijd en mankracht! De bespaarde tijd kunt u gebruiken om nieuwe marketingcampagnes op te zetten vanuit uw CRM-systeem.
Meer API-integratieEen ERP-systeem wordt vaak als het hart van de digitale infrastructuur van organisaties gezien. Met een dergelijk systeem kunnen verschillende afdelingen binnen uw organisatie snel en eenvoudig bij dezelfde data. Daar waar voorheen vaak met losse systemen per afdeling werd gewerkt! SiteOnline helpt u bij het in kaart brengen van de behoeftes vanuit de afdelingen van uw organisatie, om op basis daarvan een ERP-systeem samen te stellen. Ook tijdens het ontwikkelproces blijven we u en uw medewerkers bij de functies van het ERP-systeem betrekken.
Naar maatwerk ERPVergroot de betrokkenheid van uw klanten, door een op maat gemaakt klantenportaal te laten ontwikkelen. Met een klantenportaal verbetert u de service richting uw klanten, om zo aan een betere relatie met klanten te werken. Daarbij is het met een klantenportaal mogelijk om processen te optimaliseren, wat leidt tot een tijdsbesparing, een hoger rendement uit uw aftersales en een verbetering van de klanttevredenheid. Onze specialisten helpen u bij het inrichten van een klantenportaal, die aansluit bij de behoeftes van uw klanten.
KlantenportaalRozenburglaan 11
9727 DL Groningen
info@siteonline.nl
050 3113072
KVK-nummer 89547756
IBAN: NL28INGB0004554636
SiteOnline scoort een 9.6 uit 10 op basis van 56 beoordelingen.